Rekisteröityneille asiakkaille 10% alennus kaikista normaalihintaisista tuotteista ja ilmaiset toimitukset yli 100€ tilauksille! (Muista rekisteröityä ennen tilauksen tekemistä!)

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 1.10.2020 alkaen.

Lightshop.fi -verkkokauppa toimitusehdot

Lightshop.fi -verkkokauppa on Arrant-Light Oy:n ylläpitämä Outlet-verkkokauppa, jossa myymme erikoiseriä valaistusalan tuotteita. Arrant-Light Oy on suomalainen, korkealaatuisten LED- ja valaisinkomponenttien maahantuontiin ja myyntiin erikoistunut yritys.

Arrant-Light Oy

Y-tunnus: 0580543-0

Toimiston osoite: Rajakivenkatu 8, 20740, Turku

Asiakaspalvelun puhelinnumero: +35822462300

Asiakaspalvelun sähköpostiosoite: lightshop@light.fi

Yrityksen verkkosivut: www.light.fi

Tässä lueteltuja sopimusehtoja sovelletaan Arrant-Light Oy:n ja sen verkkokauppa-asiakkaiden välisessä kauppasuhteessa. Arrant-Light Oy pidättää oikeuden päivittää sopimusehtoja yksipuolisesti ilman ennakkoilmoitusta.

Arrant-Light Oy ei vastaa force majeure -esteiden aiheuttamista vahingoista. Tällaisia ylivoimaisia esteitä ovat ennalta-arvaamattomat seikat tai olosuhteet, joihin Arrant-Light Oy ei ole voinut toiminnallaan vaikuttaa (ja jotka eivät ole kohtuudella ratkaistavissa). Arrant-Light Oy on velvollinen ilmoittamaan verkkokauppa-asiakkaalleen viivyttelemättä tällaisesta esteestä.

Asiakastiedot

Arrant-Light Oy:n ja sen verkkokauppa-asiakkaiden välisessä kauppasuhteessa noudatetaan Suomen ja EU:n lainsäädäntöä koskien kuluttajakauppaa, markkinointia ja mainontaa.

Tilausta tehdessään verkkokauppa-asiakkaan tulee ilmoittaa yhteystietonsa, jotka sisältävät vähintään nimen, osoitteen, puhelinnumeron sekä sähköpostiosoitteen. Verkkokauppa-asiakas voi halutessaan rekisteröidä asiakaskohtaisen tilin, mutta tämä ei ole edellytys tilaukselle.

Verkkokauppa-asiakkaiden tietoja käytetään asiakassuhteen ylläpitämiseen ja tiedot tallennetaan Arrant-Light Oy:n asiakasrekisteriin. Arrant-Light Oy on laatinut tietosuoja-asetuksen mukaisen tietosuojaselosteen, joka on nähtävissä täällä. Verkkokauppa-asiakkaalla on oikeus kieltää tietojensa käyttö (ja käsittely) markkinointitarkoituksiin sekä saada omat tietonsa nähtäväksi. Näissä tilanteissa tulee ottaa yhteyttä Lightshop.fi -verkkokaupan asiakaspalveluun (lightshop@light.fi).

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksupalveluna toimii Paytrail, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu sekä verkkopankkimaksut.

Ilmoittamalla tietosi kassalla, hyväksyt Paytrail (Paytrail Oyj, Innova 2, Lutakonaukio 7,40100 Jyväskylä, www.paytrail.com)ehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Lightshop.fi yleiset toimitusehdot.

Tarjoamme yritysasiakkaille myös mahdollisuuden maksaa laskulla. Jos valitset maksutavaksi laskun, lähetämme sähköpostiisi sinulle PDF-laskun. Kun lasku on maksettu, toimitamme tilauksesi. 

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Hinnat on ilmoitettu euroissa (€) ja ne sisältävät arvonlisäveron (24%). Arrant-Light Oy pidättää oikeuden sekä tuote- että rahtihintojen tarkistamiseen ja korjaamiseen. Toimituksen hinta määräytyy valitun kuljetustavan mukaan.

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

Varaamme oikeuden olla toimittamatta tilausta, mikäli tuotetiedoissa on ollut hintavirhe (esim. tuotteella ei ole hintaa lainkaan), tai jos tuotetta tai sitä korvaavaa tuotetta ei ole enää saatavilla (tilanteita aiheutuu satunnaisesti hakukoneiden säilöessä vanhoja tuotetietoja muistiinsa). Kontaktoimme sinua sähköpostilla, jos emme saa sinulta vastausta kolmen päivän sisällä, toimitamme tuotteen joko ilman puuttuvaa/puuttuvia tuotteita tai korvaamme puuttuvan tuotteen vastaavalla tuotteella.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Toimitamme tuotteet varastostaltamme arkisin 24 tunnin sisällä tilauksesta. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Outlet -tuotteet

Outlet -kategorian tuotteet myydään siinä kunnossa kuin ne on esitetty ja niitä ei voi palauttaa. Lue tuotekuvaus tarkasti. Jotkut outlet -tuotteet myydään vain pakkauksissa, eikä niitä voi ostaa yksittäin. Kaikkia outlet -tuotteita on hyvin rajallinen määrä saatavilla. 

Outlet -tuotteilla ei myöskään ole takuuta. Kaikki outlet -tuotteet ovat testattuja toimivia tuotteita.

Peruuttamisoikeus ja palautusehdot

Asiakkaalla on oikeus peruuttaa ja palauttaa tilaus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Jos haluat palauttaa tuotteita, ole heti yhteydessä asiakaspalveluumme joko sähköpostitse lightshop@light.fi tai soita 02 246 2300.

Jos peruutatte tilauksen, palautamme teille tilauksen summan, 14 päivän sisällä peruuttamisilmoituksen saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt tilauksessa. Tilauksen palauttamisesta aiheutuvat kustannukset maksaa palauttaja (mm. postituskulut).

Tilauksen peruuttamisen jälkeen, teidän on lähetettävä tilaamanne tavarat takaisin ohjeidemme mukaan. Saat tarkat ohjeet tuotteiden palautukselle asiakaspalvelustamme. Tilaus tulee palauttaa 14 päivän kuluttua peruttaamisilmoituksen tekemisestä. 

Palautetut tuotteet tulee olla alkuperäisissä pakkauksissa ja niiden tulee olla käyttämättömiä.

Huomioithan, että Outlet -tuotteilla ei ole palautusmahdollisuutta.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa lähettämällä sähköpostia lightshop@light.fi tai soittamalla 02 246 2300. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.

Suomen lakia sovelletaan kaikkiin asiakkaan ja Lightshop.fi :n välisiin riitatilanteisiin.

Lahjakortti