Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 1.10.2020 alkaen.

Lightshop.fi -verkkokauppa toimitusehdot

Lightshop.fi -verkkokauppa on Arrant-Light Oy:n ylläpitämä Outlet-verkkokauppa, jossa myymme erikoiseriä valaistusalan tuotteita. Arrant-Light Oy on suomalainen, korkealaatuisten LED- ja valaisinkomponenttien maahantuontiin ja myyntiin erikoistunut yritys.

Arrant-Light Oy

Y-tunnus: 0580543-0

Toimiston osoite: Rajakivenkatu 8, 20740 Turku

Asiakaspalvelun puhelinnumero: +35822462300

Asiakaspalvelun sähköpostiosoite: lightshop@light.fi

Yrityksen verkkosivut: www.light.fi

Tässä lueteltuja sopimusehtoja sovelletaan Arrant-Light Oy:n ja sen verkkokauppa-asiakkaiden välisessä kauppasuhteessa. Arrant-Light Oy pidättää oikeuden päivittää sopimusehtoja yksipuolisesti ilman ennakkoilmoitusta.

Arrant-Light Oy ei vastaa force majeure -esteiden aiheuttamista vahingoista. Tällaisia ylivoimaisia esteitä ovat ennalta-arvaamattomat seikat tai olosuhteet, joihin Arrant-Light Oy ei ole voinut toiminnallaan vaikuttaa (ja jotka eivät ole kohtuudella ratkaistavissa). Arrant-Light Oy on velvollinen ilmoittamaan verkkokauppa-asiakkaalleen viivyttelemättä tällaisesta esteestä.

Asiakastiedot

Arrant-Light Oy:n ja sen verkkokauppa-asiakkaiden välisessä kauppasuhteessa noudatetaan Suomen ja EU:n lainsäädäntöä koskien kuluttajakauppaa, markkinointia ja mainontaa.

Tilausta tehdessään verkkokauppa-asiakkaan tulee ilmoittaa yhteystietonsa, jotka sisältävät vähintään nimen, osoitteen, puhelinnumeron sekä sähköpostiosoitteen. Verkkokauppa-asiakas voi halutessaan rekisteröidä asiakaskohtaisen tilin, mutta tämä ei ole edellytys tilaukselle.

Verkkokauppa-asiakkaiden tietoja käytetään asiakassuhteen ylläpitämiseen ja tiedot tallennetaan Arrant-Light Oy:n asiakasrekisteriin. Arrant-Light Oy on laatinut tietosuoja-asetuksen mukaisen tietosuojaselosteen, joka on nähtävissä täällä. Verkkokauppa-asiakkaalla on oikeus kieltää tietojensa käyttö (ja käsittely) markkinointitarkoituksiin sekä saada omat tietonsa nähtäväksi. Näissä tilanteissa tulee ottaa yhteyttä Lightshop.fi -verkkokaupan asiakaspalveluun (lightshop@light.fi).

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksupalveluna toimii Paytrail, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu sekä verkkopankkimaksut.

Ilmoittamalla tietosi kassalla, hyväksyt Paytrail (Paytrail Oyj, Innova 2, Lutakonaukio 7,40100 Jyväskylä, www.paytrail.com)ehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Lightshop.fi yleiset toimitusehdot.

Tarjoamme yritysasiakkaille myös mahdollisuuden maksaa laskulla. Jos valitset maksutavaksi laskun, lähetämme sähköpostiisi sinulle PDF-laskun. Kun lasku on maksettu, toimitamme tilauksesi. 

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Hinnat on ilmoitettu euroissa (€) ja ne sisältävät arvonlisäveron (24%). Arrant-Light Oy pidättää oikeuden sekä tuote- että rahtihintojen tarkistamiseen ja korjaamiseen. Toimituksen hinta määräytyy valitun kuljetustavan mukaan.

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

Varaamme oikeuden olla toimittamatta tilausta, mikäli tuotetiedoissa on ollut hintavirhe (esim. tuotteella ei ole hintaa lainkaan), tai jos tuotetta tai sitä korvaavaa tuotetta ei ole enää saatavilla (tilanteita aiheutuu satunnaisesti hakukoneiden säilöessä vanhoja tuotetietoja muistiinsa). Kontaktoimme sinua sähköpostilla, jos emme saa sinulta vastausta kolmen päivän sisällä, toimitamme tuotteen joko ilman puuttuvaa/puuttuvia tuotteita tai korvaamme puuttuvan tuotteen vastaavalla tuotteella.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Toimitamme tuotteet varastostaltamme arkisin 24 tunnin sisällä tilauksesta. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Outlet -tuotteet

Outlet -kategorian tuotteet myydään siinä kunnossa kuin ne on esitetty ja niitä ei voi palauttaa. Lue tuotekuvaus tarkasti. Jotkut outlet -tuotteet myydään vain pakkauksissa, eikä niitä voi ostaa yksittäin. Kaikkia outlet -tuotteita on hyvin rajallinen määrä saatavilla. 

Outlet -tuotteilla ei myöskään ole takuuta. Kaikki outlet -tuotteet ovat testattuja toimivia tuotteita.

Peruuttamisoikeus ja palautusehdot

Asiakkaalla on oikeus peruuttaa ja palauttaa tilaus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Jos haluast palauttaa tuotteita, ole heti yhteydessä asiakaspalveluumme joko sähköpostitse lightshop@light.fi tai soita 02 246 2300.

Jos peruutatte tilauksen, palautamme teille tilauksen summan, 14 päivän sisällä peruuttamisilmoituksen saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt tilauksessa. Tilauksen palauttamisesta aiheutuvat kustannukset maksaa palauttaja.

Tilauksen peruuttamisen jälkeen, teidän on lähetettävä tilaamanne tavarat takaisin ohjeidemme mukaan. Saat tarkat ohjeet tuotteiden palautukselle asiakaspalvelustamme. Tilaus tulee palauttaa 14 päivän kuluttua peruttaamisilmoituksen tekemisestä. 

Palautetut tuotteet tulee olla alkuperäisissä pakkauksissa ja niiden tulee olla käyttämättömiä.

Huomioithan, että Outlet -tuotteilla ei ole palautusmahdollisuutta.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa lähettämällä sähköpostia lightshop@light.fi tai soittamalla 02 246 2300. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.

Suomen lakia sovelletaan kaikkiin asiakkaan ja Lightshop.fi :n välisiin riitatilanteisiin.

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

These delivery terms are valid from 20.4.2020 .

GROWLIGHTENGINE® – e-commerce store delivery terms

GROWLIGHTENGINE® e-commerce store is maintained by Arrant-Light Oy.

GROWLIGHTENGINE® (Arrant-Light Oy)

VAT: FI05805430

Address: Rajakivenkatu 8, FI-20740 Turku

Customer service number: +35822462300

Customer service email: help@growlightengine.com

The following terms and conditions will be applied to the relationship between GROWLIGHTENGINE® and its e-commerce customers. GROWLIGHTENGINE® reserves the right to change and update the terms and conditions unilaterally without notice.

GROWLIGHTENGINE® is not liable for damages or delays caused by force majeure. Force majeure covers all unforeseen and overwhelming obstacles and conditions that GROWLIGHTENGINE® couldn’t have forecasted or have an impact on (and cannot solve reasonably) GROWLIGHTENGINE® is liable to inform the e-commerce customers about this type of delays immediately.

Customer information

Applicable Finnish and EU legislation concerning consumer trade, marketing and advertisement will comply between GROWLIGHTENGINE® e-commerce and its clients.

When ordering, the e-commerce customer must provide complete contact information, including at least the name, address, telephone number, and e-mail address. An e-commerce customer may choose to register to create a customer-specific account, but this is not a prerequisite for ordering.

The information of e-commerce customers is used to maintain the customer relationship and the information is stored at GROWLIGHTENGINE®'s customer register. GROWLIGHTENGINE® has prepared a data protection statement in accordance with the Data Protection Regulation, which is available at www.growlightengine.com/privacy. The e-commerce customer has the right to prohibit the use (and processing) of their data for marketing purposes and to see their own data. In these situations, you should contact GROWLIGHTENGINE® e-commerce customer service support (help@growlightengine.com).

Placing an order

The payment service provider is Paytrail. Paytrail is Finnish online payment provider. The payment options are invoice, installment payment, card payment, and online banking payments. Available options for you depends on your country.

By providing information at the checkout, you accept the terms and conditions of Paytrail (Paytrail Oyj, Innova 2, Lutakonaukio 7,40100 Jyväskylä, www.paytrail.com). By clicking on the “Buy” button you agree to our general terms and conditions.

Payment and payment methods

Once we receive your order, we will immediately email you an order confirmation showing your order details. Always check the contents of the order confirmation. If you have any questions, please contact our customer service immediately (help@growlightengine.com). Save your order confirmation if you need to contact customer service. When dealing with customer service, always keep your possible customer number and order number available. Always check that the contents of the package match the products on the order confirmation.

Prices are in euros (€) and include VAT (24%). GROWLIGHTENGINE® reserves the right to review and correct both product and freight prices. The delivery price depends on the chosen mode of delivery.

Order- and Payment confirmation

Once we receive your order, we will immediately email you an order confirmation showing your order details. Always check the contents of the order confirmation. If you have any questions, please contact our customer service immediately. Save your order confirmation if you need to contact customer service. When dealing with customer service, always keep your possible customer number and order number available. Always check that the contents of the package match the products on the order confirmation.

Prices are in euros (€) and include VAT (24%). GROWLIGHTENGINE® reserves the right to review and correct both product and freight prices. The delivery price depends on the chosen mode of delivery.


Delivery

Our products are shipped from Finland.

At the moment we ship to the following countries:
Andorra, Austria, Belgium, Bulgaria, Croatia, Denmark, England, Estonia, France, 
Germany, Greece, Hungary, Ireland, Italy, Latvia, Liechtenstein, Lithuania, 
Luxembourg, Monaco, Netherlands, Northern Ireland, Norway, Poland, 
Portugal, Romania, San Marino, Scotland, Slovakia, Slovenia, Spain, 
Sweden, Switzerland, Czech Republic

If your country is not listed above, please contact us.

Standard delivery cost is 28€ (*).

*By creating an account on our website you will get free shipping.

Common delivery times vary depending on the size of the order. Normally orders will be sent within a week unless otherwise stated.

The delivery times vary depending on the country. In Finland, delivery times are 3-5 days. In Europe 1-2 weeks.

We are not responsible for delays or possible inconveniences caused by force majeure. The online store informs about abnormal delivery times on its website.


Returns

If you want to return your GROWLIGHTENGINE® please contact us at help@growlightengine.com for further instructions.

Peruuttamisoikeus

Teillä on oikeus peruuttaa tämä sopimus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun viimeinen tavaraerä on vastaanotettu tai ladattavien tuotteiden kohdalla tilauksen vastaanottohetkestä.

Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava meille päätöksestänne peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla (esimerkiksi kirjeellä postitse tai sähköpostilla). Voitte käyttää myös tulostettavaa palautuslomakettamme, mutta sen käyttö ei ole pakollista.

Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä.

Peruuttamisen vaikutukset

Jos peruutatte tämän sopimuksen, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset (paitsi lisäkustannuksia siitä, että olette valinnut tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan), viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellette ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.

Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.

Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seuraus- ta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.


Unclaimed deliveries

Unclaimed delivery is not comparable to customer return or cancellation. We will charge the relevant delivery costs for all unclaimed orders if the customer hasn’t placed a cancellation.

Troubleshooting

If the order is lost or damaged during the transport or does not otherwise correspond to your order, you must report the error within 14 days in writing to the address mentioned in the Right of Cancellation and Return Policy or by calling the telephone number mentioned in the contact information. If the package is clearly damaged in transit, you must immediately make a complaint to the shipping company of your choice.

Warranty Terms

GROWLIGHTENGINE® products are manufactured with great care and are subject to strict quality control before leaving to the customer. If nevertheless, defects in material, installation or manufacturing are found in the device supplied to you, they will be repaired at our discretion, either free of charge or by replacing the defective device with a new one, at our discretion. Normal wear and tear due to use is not covered by the warranty.

In the event of a warranty claim, contact your GROWLIGHTENGINE® dealer or if bought from GROWLIGHTENGINE® official web store contact us at help@growlightengine.com. The warranty is only valid upon presentation of a purchase receipt showing the seller's name and address, equipment type and date of purchase.

The GROWLIGHTENGINE® warranty is valid for new equipment sold in the European Union and is subject to Finnish law. The guarantor is GROWLIGHTENGINE®, Rajakivenkatu 8, 20740 Turku, Finland.

For consumers, the warranty expires after three years (*) from the date of delivery of the device.
(*) By registering, the warranty is five years from the date of delivery of the device. 

If the device is used for professional or similar purposes or purchased in the name of a company, the warranty is valid for three years from the date of delivery of the device. 

If the device you have purchased is defective, you have all the statutory rights to make claims against the seller under the sales contract. These rights are not limited by the warranty provided by GROWLIGHTENGINE®.

Finnish law applies to all disputes between the customer and GROWLIGHTENGINE®.

Ostoskoriin käytetyt lahjakortit